banner

Pogoji poslovanja

Zadnja sprememba: 23.04.2017

http://www.potrosni-material.si/ je spletna trgovina podjetja KATDOR, Stanka Petrovič s.p., v nadaljevanju ponudnik. Na tem mestu vas seznanjamo s splošnimi pogoji nakupa ter prodaje artiklov v naši ponudbi. Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine http://www.potrosni-material.si/ so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in mednarodnimi kodeksi e-poslovanja.

http://www.potrosni-material.si/ je namenjena vsem obiskovalcem.

Z registracijo obiskovalec postane uporabnik (kupec). Registracija je pogoj za nakup.

Pred uporabo vas prosimo, da skrbno preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja.

Z uporabo naše spletne trgovine se s Pogoji poslovanja strinjate. V kolikor se s Pogoji poslovanja NE strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate naše spletne trgovine in jo zapustite. Pridržujemo si pravico do sprememb pogojev spletne trgovine http://www.potrosni-material.si/ brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja. Spletna trgovina http://www.potrosni-material.si/ deluje 24 ur na dan in vse dni v tednu. Uporaba je brezplačna. Kupec izbere med artikli in jih uvrsti v Nakupovalno košarico. S končno potrditvijo kupec naročilo odda, ponudnik pa naročilo obdela, preveri dobavo, pošlje predračun in predviden dobavni rok kupcu, pošlje naročeno blago glede na vrsto plačila in vrsto dostave. Blago se pošilja po prejetem plačilu na naš transakcijski račun razen, če ni predhodno drugače dogovorjeno.

Kupoprodajna pogodba med kupcem in ponudnikom je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (ponudnik pošlje predračun kupcu na e-mail in/ali spremeni se status naročila v ''V obdelavi'', kar prejme kupec na svoj e-mail) in je shranjena na strežniku gostovanja http://www.potrosni-material.si/.

1. Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

2. Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se lahko ponudba trgovine ažurira in spreminja pogosto in hitro. Tako se lahko zgodi, da določen artikel ni več aktualen ali pa je spremenjena cena, način pakiranja, itd.

Določene artikle lahko nudimo samo v enotah pakiranja, cene pa so lahko prikazane za kos. To pomeni, da je npr. v eni enoti pakiranja 12 artiklov, medtem, ko je cena prikazana za en artikel. Pri vseh tovrstnih artiklih je v opisu pripisana enota pakiranja. V kolikor ni posebej navedeno velja cena za enoto pakiranja. V nasprotnem primeru pa lahko določene artikle nudimo samo količinsko. To pomeni, da je lahko minimalna količina za naročilo več kot 1 (en) kos, kar je jasno izraženo v podrobnostih vsakega artikla posebej.

Pridržujemo si pravico do sprememb.

3. Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

- plačilo po predračunu
- plačilo preko PayPal sistema

Pri plačilu po predračunu kupec prejme po oddanem naročilu potrdilo o naročilu na svoj e-mail s katerim je registriran oz. katerega je vpisal ob naročilu. Email vsebuje vse ključne elemente za normalno izvedbo nakazila denarja na ponudnikov TRR.

Pri plačilu preko sistema PayPal se kupcu avtomatično prikaže možnost plačila preko tega sistema. Pogoj za ta način plačila je ragistriran račun pri PayPal.

Ponudnik kupcu izda račun in ga priloži k naročilu oz. ga pošlje po e-pošti ali fizično po pošti na njegov naslov.

4. Cene v spletni trgovini http://www.potrosni-material.si/

Vse cene v spletni trgovini http://www.potrosni-material.si/ so prikazane z vračunanim DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Kljub temu, da ponudnik poskuša čimbolj ažurno zagotavljati točne podatke o ceni, se lahko zgodi, da je cena napačna. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Ponudnik si pridržuje pravico do napak in sprememb cen brez predhodnega obvestila. Vse prikazane cene za vse obiskovalce in registrirane kupce so naše priporočene prodajne cene razen cene artiklov, ki so v posebni ponudbi - akcije. Pri akcijskih artiklih vidijo vsi uporabniki redno prodajno ceno, ki je prečrtana, in akcijsko ceno. Akcijske cene so dokončne. Vse akcijske cene veljajo do izteka veljavnosti akcije, do odprodaje zalog oz. do preklica.

Akcijske cene veljajo zgolj in samo ob naročilu v spletni trgovini http://www.potrosni-material.si/. Ob telefonskem naročilu ali naročilu preko e-mail-a akcijskih cen ne upoštevamo, razen če ni predhodno drugače dogovorjeno. Telefonsko ali po emailu nudimo podporo strankam.

Stroški pošiljanja niso všteti v ceno artiklov v naši ponudbi vendar so navedeni v košarici. Stroški pošiljanja se obračunavajo glede na težo naročenih artiklov. Stroški pošiljanja se v izjemnih primerih lahko tudi razlikujejo od spodaj navedenih.

5. Slike artiklov

Ponudnik se trudi prikazati realne slike artiklov v ponudbi vendar so slike artiklov simbolične. Dejanski artikli se lahko razlikujejo od objavljenih slik.

6. Opisi artiklov

Opisi artiklov so podani v slovenščini. Izjemoma so lahko opisi artiklov v angleščini in/ali nemščini saj zaradi količine podatkov morda ne uspemo prevesti vseh opisov.

Večina opisov artiklov  je podanih iz strani proizvajalca ali dobavitelja. Nekatere opise artiklov pa smo dopolnili z ustreznimi informacijami.

Za podrobnejše informacije se lahko v vsakem trenutku obrnete na nas preko e-maila info@potrosni-material.si.

7. Postopek nakupa

Po uspešno opravljeni registraciji in prijavi lahko kupec dodaja ali odstrani želene artikle v nakupovalni košarici. Kupec lahko dodaja ali odstrani artikle v košarici tudi, če ni prijavljen. Za naročilo je registracija in prijava obvezna. V začetku postopka naročanja se kupec registrira ali prijavi.

Kupec prične nakup s klikom na gumb ''Na blagajno''. Nakup opravi v petih korakih:

1. korak: v tem koraku kupec izbere nosilca računa (osebo ali podjetje, na katerega se glasi račun)
2. korak: v tem koraku kupec izbere naslov za dostavo
3. korak: v tem koraku lahko kupec doda opombo k naročilu (npr. davčna podjetja) medtem, ko je za način dostave privzeto ''Stroški dostave glede na težo (Sledljiva pošiljka)''
4. korak: v tem koraku kupec potrdi strinjanje s splošnimi pogoji uporabe spletne trgovine http://www.potrosni-material.si/, izbran je  način plačila ''Plačilo po predračunu'' ali ''Paypal'', lahko pa dopiše ali dopolni opombe k naročilu
5. korak: v tem koraku je kupcu še enkrat predstavljeno naročilo in izbrane variante naročila (iz zgornjih korakov). Kupec s tem še ni potrdil naročila in lahko zapusti ali izbriše vsebino košarice. Kupec potrdi naročilo s klikom na gumb ''Potrdi naročilo''.

Po potrditvi naročila prejme kupec na svoj e-mail potrdilo o naročilu. V tem trenutku je status njegovega naročila ''Oddano'', kupoprodajna pogodba pa še ni sklenjena.

Status naročila se spreminja glede na obdelavo naročila s strani ponudnika in sicer:

- Oddano (kupec je potrdil naročilo)
- Obdelava (ponudnik je prejel naročilo in pričel z obdelavo. Kupoprodajna pogodba je v tem trenutku sklenjena.)
- Obdelano (ponudnik je pričel s pripravljalnimi deli za pošiljanje)
- Delno plačano (v kolikor kupec samo delno plača predračun)
- Plačano (kupec je v celoti poravnal predračun)
- Odposlano (ponudnik je naročeno blago v celoti predal dostavni službi)
- Odpovedano (v kolikor kupec odstopi od pogodbe ali se naročilo drugače stornira)
- Končano (zaključeni so vsi procesi - kupec je naročil, plačal, ponudnik je naročilo obdelal, naročeno blago odposlal, kupec je prejel naročeno blago, račun je bil izdan)

8. Pravica do odstopa od nakupa

Splošni pogoji sklepanja pogodbe na daljavo so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Kupec ima pravico, da v petnajstih (15) dneh od prejema naročenih artiklov odstopi od pogodbe oz. le-te vrne, ne da bi mu bilo potrebno navajati razlogov za njegovo odločitev. Petnajstdnevni (15) rok odstopa od pogodbe prične teči od dneva, ko je kupec prevzel naročeno blago. Kupec je dolžan nositi stroške vračanja. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika najkasneje v petnajstih (15) dneh od prejema blaga na e-naslov info@potrosni-material.si ali preko sistema za vračanje. Kupec je dolžan blago vrniti v petnajstih (15) dneh od oddaje pisnega obvestila ponudniku. V kolikor kupec blago vrne v petnajstih (15) dneh od prevzetja blaga brez predhodnega pisnega obvestila, se smatra kot odstop od pogodbe.

Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, nerabljeno, v nespremenjeni količini in v originalni nepoškodovani embalaži. V nasprotnem se vračilo blaga zavrne. Priložena mora biti kopija dobavnice in/ali računa. V kolikor se ugotovi, da je bil kateri od vrnjenih artiklov uporabljen, vam le-tega odštejemo od vrnjene kupnine in vam ga na vaše stroške pošljemo na vaš naslov.

Vračilo artiklov ni možno v kolikor je bila odstranjena zaščita, odprti - odlomljeni zaščitni čepi, odprte folije, varnostni pečati, odstranjena ali poškodovana originalna embalaža itd. Prav tako ni možno vračilo, že uporabljenih artiklov, ki po svoji naravi pakiranja nimajo zaščitnih elementov ali so samo delno zaščiteni. Prav tako ni možno vračilo blaga, ki je bilo sestavljeno, narejeno ali prirejeno posebej vašim zahtevam.

Vsak artikel preglejte in pazite pri rokovanju z njim, še posebej pri artiklih z lakiranimi površinami. Na površinah lahko pride do prask, takšnih artiklov ne morete vrniti. Kupljene artikle na daljavo (spletna trgovina) ne uporabljajte, če jih mislite vrniti, saj niso za to namenjeni.

Ob prejetju blaga le tega skrbno preglejte, ob odpiranju pazite na embalažo, in če niste zadovoljni s prejetim ali so bila vaša pričakovanja drugačna potem odstopite od pogodbe – blago vrnete. V kolikor pa tehnično blago ne deluje, je v okvari, pa blago reklamirate (garancija).

Kupnino ponudnik vrne najkasneje v roku 15 dni od prejetja vrnjenega blaga v obliki dobropisa ali, če kupec to pisno zahteva, na njegov transakcijski račun.

Če ob prevzemu vrnjenega blaga opazimo vidne znake poškodb embalaže, znake odprtja ali če vrnjena količina ne ustreza predhodni napovedani vrnjeni količini, bomo sprožili postopek reklamacije za poškodovano oz. pomanjkljivo pošiljko pri prevozniku. To pomeni, da poškodovanih ali že na videz odprtih pošiljk ne sprejemamo preden z dostavnim uslužbencem ne preverimo vsebine. V kolikor je vsebina paketa nepoškodovana, v nespremenjeni količini in v nepoškodovani originalni embalaži, bomo paket sprejeli in sprožili postopek vračanja kupnine, v nasprotnem bomo paket zavrnili in izpolnili Reklamacijski zapisnik prevoznika.

V kolikor ob prevzemu vrnjenih artiklov ni bilo vidnih poškodb ali uporabe artiklov in smo to ugotovili naknadno, ter ni bilo možnosti, da bi se poškodovali in/ali uporablili ob pošiljanju, vas bomo o tem obvestili na vaš e-mail, uporabljen in/ali poškodovan artikel ali artikle pa vam bomo vrnili na vaše stroške na vaš naslov, kupnino za njih pa odšteli od kupnine za vračanje.

Pošiljk z odkupnino in pošiljk, katerih dostavo nismo naročili in bi morali biti plačnik, ne sprejemamo.

Garancije:

Proizvajalec v skladu z zakonom zagotavlja garancijo za brezhibno delovanje kupljenega tehničnega blaga.

Za vse tehnične artikle iz naše ponudbe velja zakonski garancijski rok ali daljši, kar je razvidno iz priložene dokumentacije. Trudimo se, da ob vsakem artiklu prikazanem v tej spletni trgovini, pripišemo garancijski rok proizvajalca v kolikor le-ta odstopa od zakonsko določenega. Garancija prične teči z datumom prejema blaga. Garancijo uveljavljate s priloženo dokumentacijo (garancijski list, račun ali druga dokumentacija navedena na računu). Če prejmete nepotrjen garancijski list, vam garancija še zmeraj velja, saj v skladu z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov garancijskega lista prodajalcu ni potrebno posebej potrjevati.

Ob pošiljanju garancijskega blaga zmeraj priložite kopije vseh dokumentov (račun, garancijski list - tudi če ni potrjen, ostale dokumentacije ki je navedena na računu oz. ste jo prejeli ob nakupu), blago pa naj bo v originalni in nepoškodovani embalaži.

Za vsak tehnični artikel prejmete garancijski list na katerem so večinoma napisani pooblaščeni servisi. Predlagamo, da v primeru garancije kontaktirate pooblaščene servise, saj bo le tako postopek rešen hitreje. V vsakem primeru pa lahko garancijo uveljavljate preko nas. Garancijski rok za popravilo je 45 dni od dneva oddaje zahteve za odpravo napake proizvajalcu oz. pooblaščenemu servisu. V tem času mora pooblaščen servis brezplačno odpraviti napako, če to ni mogoče pa mora artikel zamenjati z novim. V kolikor novi artikel ni več v prodaji ali ga je nemogoče dobaviti vam ponudi ekvivalenten artikel ali pa vam vrne kupnino. Kupec s pošiljanjem nima stroškov. Če uveljavljate garancijo za artikel preko nas, vam predlagamo, da nam to sporočite na info@potrosni-material.si in poslali bomo poštno službo k vam za prevzem blaga. V primeru da uveljavljate garancijo neposredno pri proizvajalcu oz. pooblaščenem servisu, pa predlagamo, da jih najprej kontaktirate in se dogovorite za način prevzema.

Pošiljk z odkupnino in pošiljk, katerih dostavo nismo naročili in bi morali biti plačnik, ne sprejemamo.

9. Dostava

Dostava v Sloveniji

Podjetje KATDOR, Stanka Petrovič s.p. bo v tej spletni trgovini naročene izdelke pošiljalo izključno preko pogodbenega partnerja (v nadaljevanju prevoznik).

Vse pošiljke, katere so poslane preko prevoznika , so sledljive kar zagotavlja kupcem visoko varnost in informiranost o trenutni lokaciji pošiljke.

Prevzem poškodovane pošiljke

OPOZORILO: Kupec je dolžan, da ob prevzemu pošiljke skupaj s prevoznikom kakovostno in količinsko pregleda vsebino. V kolikor je kupec prejel poškodovane artikle ali je v paketu manjkala količina artiklov in je paket kazal očitne ali manj očitne znake odpiranja, je dolžan pri prevozniku vložiti oz. izpolniti reklamacijski zapisnik, nas pa o tem pisno obvestiti. Po možnosti nam kupec pošlje še slike iz katerih je jasno videti poškodbe vsebine.

Kasnejših reklamacij glede poškodb pri prevozu ali manjku ob zgoraj navedenih pogojih, ne moremo in tudi ne bomo upoštevali, ne mi in ne prevoznik.


V kolikor želite dostavo drugega prevoznika nam to sporočite in potrudili se bomo, da najdemo najugodnejšo rešitev za vas.

Pošiljanje se bo izvršilo v najkrajšem možnem času, ko bo vidna transakcija na našem TRR za naročen material oz. do sedem (7) delovnih dni od datuma vidnega plačila (pod pogojem, da so artikli na zalogi).

Dostava se izvrši na naveden naslov ob vnosu naročila. V primeru, da vas ob času dostave ni na naslovu, vam bo prevoznik pustil obvestilo o prispeli pošiljki.

Prevoznik praviloma dostavlja v dopoldanskem času predvidoma naslednji dan od dneva oddaje paketa oziroma najkasneje v treh delovnih dneh. O oddaji paketa prevozniku vas obvestimo na e-mail.

Prevoznik nudi sledenje pošiljk preko spletnega portala https://www.dpd.com/si kjer lahko ažurno spremljate pot svojega paketa in se tako pripravite na dostavo. Kodo sledenja prejmete ob obvestilu, da je bil paket odposlan.

Cenik stroškov pošiljanja v Sloveniji:


Teža
Cena brez DDV
Cena z DDV
do 2 kg
3,66 €
4,87 €
do 5 kg
4,79 €
5,84 €
do 10 kg
5,74 €
7,00 €
do 15 kg
6,69 €
8,16 €
do 20 kg
7,64 €
9,32 €
do 25 kg
8,84 €
10,78 €
do 31,5 kg
9,64 €
11,76 €


Osebni prevzem artiklov na sedežu podjetja je možen ob predhodnem dogovoru.

Ob prevzemu skrbno preglejte pošiljko. Pakete odpirajte pazljivo, da se izognete morebitnim poškodbam vsebine.

Nasvet:

Prevoznik dostavlja pakete praviloma v dopoldanskem času in, če ste med tem časom odsotni (npr. v službi), vam svetujemo, da kot naslov za dostavo dodate vaš službeni naslov. Tako boste vaše naročilo prejeli v službo namesto domov.

10. Varovanje osebnih podatkov

Spletna trgovina http://www.potrosni-material.si/ deluje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Zavezani smo k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnikov. Osebne podatke bomo uporabljali v namene komunikacije med stranko in ponudnikom, za namen trženja, tržnih raziskav, sledenja prodajnih podatkov (pošiljanje ponudb za produkte in storitve, promocije, akcije in oglaševanje, tržne raziskave prek mobilnega telefona, elektronske pošte ali preko navadne pošte). Osebnih podatkov v nobenem primeru ne bomo posredovali tretjim ali nepooblaščenim osebam. Uporabnik je dolžan poskrbeti za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Uporaba podatkov in komunikacija

Osebne podatke bomo občasno uporabljali v namene obveščanja o novostih, akcijah in ostalih aktivnostih za katere menimo, da so značajnega pomena.
Na vašo željo bomo uporabljali vaš elektronski naslov ali telefonsko številko za obveščanje o promocijah, novostih, novicah in posebnih ponudbah. Opcijo lahko izključite. Vsako obvestilo vsebuje povezavo za odjavo.
Vsa sporočila bodo vsebovala potrebne informacije za odjavo, kdo je pošiljatelj in da gre za različne promocijske aktivnosti.
Dostavni službi bomo zaupali le podatke, ki so nujni za pravilno dostavo.

Podatki, ki so potrebni za poslovanje v naši spletni trgovini:

- Ime
- Priimek
- E-mail naslov
- Geslo (v šifrirani obliki)
- Telefonska številka

Za naročanje in dostavljanje paketov pa so potrebni še naslednji podatki:

- Naslov
- Poštna številka
- Mesto
- Država
- Telefonska številka

Uporabnik ima vpogled v hranjene podatke preko svojega računa.

Varstvo otrok

- Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.
- Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.
- Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatke, ki jih zbiramo in obdelujemo v tej spletni trgovini (http://www.potrosni-material.si/), bomo razkrili le, če je taka obveznost zakonsko določena, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov našega podjetja (KATDOR, Stanka Petrovič s.p.) in spletne trgovine (http://www.potrosni-material.si/).

11. Mnenja, komentarji in ocene uporabnikov

Mnenja, komentarji in ocene izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registriran in prijavljen uporabnik trgovine. V kolikor ponudnik ugotovi, da je katero mnenje žaljivo, obsceno ali ne nudi koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem, ga bo odstranil. V kolikor ponudnik ugotovi ponavljajoča žaljiva ali obscena mnenja, bo opozoril uporabnika. V kolikor uporabnik ne bo upošteval opozorila, ga bo ponudnik blokiral in prijavil pristojnim organom.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

12. Jezik sklepanja pogodb:

Vse pogodbe v naši spletni trgovini se sklepajo v slovenskem in/ali angleškem jeziku.

13. Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

14. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@potrosni-material.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) potrošnike obveščamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS), kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z ZIsRPS. Spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) je na voljo tukaj .